torsdag 28 oktober 2010

Forlorat inlagg

Skrev ett litet inlagg tidigare pa telefonen men det verkar som om det har gatt forlorat i cyberrymden. Men det var mest bara en massa klag i alla fall. Jag ar sjukt trott och dessutom har jag ont i tanden som har gatt over till aven ont i halsen. Usch och bla! Tycker det har kan ga over precis just nu faktiskt! Har bokat in en tandlakartid till svenska tandlakaren har i Sophia pa tisdag morgon nasta vecka, lika bra att kolla upp vad det ar for nagot, kanns bra.

Efter en hel dag med forelasningar kanner jag mig helt tom i skallen. Vill bara sova faktiskt. Men vi ska pa apero efter jobbet sa det ar bara for mig att halla mig vaken i ett par timmar till innan jag kan ga hem.

For ovrigt sa tycker jag att mina visdomstander kan dra. Jag vill inte ha dem, de kan stanna dar inne dar de ar, vad ska de ut for?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar