söndag 10 oktober 2010

Nej nu får det vara nog!

Nu har jag faktiskt inte tid med det här att vara sjuk längre! Jag måste ju packa och fixa inför New York ju! Kan ju inte bara ligga här helt däckad på soffan och inte göra någonting. Det är inte min stil alls liksom! Kan man inte bara bestämma sig för att bli frisk? Bara sådär säga stopp att nu får det vara bra. Nu tycker inte jag att det här är roligt längre så nu tänker jag bli frisk!

Sjuk och trött
och allmänt missnöjd just nu
Men ska försöka le och vara positiv så blir jag säkert frisk fortare!


2 kommentarer:

  1. Hej Fina! Kan det inte vara så att du lider av järnbrist? "Symptom är återkommande infektioner i bihålor, öron, luftvägar och lungor" Det är en vanlig biverkning med NEDSATT immunförsvar. Lätt att kolla järnvärdet? Det finns både tabletter och blutsaft. Var rädd om dig och ha det superkul i N.Y! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej söta du,
    Jo jag tror att jag lider av järnbrist för har varit så trött så äter järntabletter sedan tre veckor tillbaka och börjar känna mig piggare. Förkylningen tror jag dessvärre snarare är en effekt av att precis alla runtomkring mig är sjuka så det var bara en tidsfråga.

    kramar

    SvaraRadera