onsdag 27 oktober 2010

Nej nu ger jag upp for idag

Efter en heldag med presentationer kanner jag mig ganska sa seg. Har dessutom haft alldeles for mycket tid att tanka och fundera vilket har resulterat i en hypokondriknapp som jag skrev tidigare. Har jag inte lite feber? Hur kanns det egentligen nar jag svaljer? Svider det inte lite lite grann? Det ar sakert muninfektionen som har gatt ner i halsen och blivit jattefarlig... Sa later det i mitt huvud just nu. Sedan det faktum att jag typ inte har ont i munnen langre det glommer jag liksom bort. Om det nu vore sa att det var en farlig infektion i munnen sa borde den ju rimligen bli varre dar ocksa och inte battre, eller? Ar sa knapp och jobbig ibland att jag blir alldeles trott!

Darfor tanker jag nu ge mig av harifran och ga till det stalle dar jag vet att jag kommer att bli pa battre humor och glomma bort att oroa mig. Ni har redan gissat eller hur? Ja jag ska till gymmet! Steppass blir det idag, kuuuul!

Sen har jag en jobbmiddag ikvall. Det brukar jag tycka ar roligt men da pojkvannen ska aka bort i tva veckor pa lordag hade jag hellre spenderat en myskvall med honom... Men men, maten ar sakert god och det blir nog roligt ska jag se!

Hej sa lange!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar