torsdag 7 oktober 2010

Sjuk?

Jag kanner mig inte pa topp. Har val kannt i kroppen nagra dagar att jag inte riktigt har varit i form, speciellt pa gymmet har det varit valdigt tungt, men jag hoppades att det inte skulle bryta ut.

Men igar sa borjade jag bli tappt i nasan och sa inatt sa kliade det i halsen och jag kande mig sa dar obestamt inte frisk. Idag mar jag helt ok, lite trottare an vanligt, inte mentalt men kroppsligt, och halsen gor inte ont kanns bara lite tjock eller inte normal. Jag lat duktig som jag ar bli att ga till gymmet idag for att halla sig frisk ar ju faktiskt viktigast. Nu sitter jag och proppar i mig frukt och gronsaker och hoppas pa att jag ska kunna mota tillbaka den har sjukan innan det bryter ut pa riktigt! Hoppas hoppas for jag (precis som alla andra antar jag) avskyr att vara sjuk! Och dessutom ska jag ju till New York nasta vecka och da ar det bast att vara frisk!

Nej om jag skulle ta mig ett apple till kanske? :)

Min pojkvan kallar mig giraffen ibland men jag tanker INTE bli som den har sjuklingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar