fredag 29 oktober 2010

Vissa dagar är veligare än andra...

Idag var en sådan dag. Jag har helt allvarligt provat säkert 10 olika klädkombinationer innan jag lyckades bestämma mig. Och det enda som finns kvar i vad jag har på mig från vad jag ursprungligen hade tänkt mig är skorna... Fåfäng? Ja absolut. Perfektionist? Eh ja man kan nog säga att jag är det också faktiskt...

Så vad hittade jag då för fantastisk kombination frågar ni er? Måste ju vara något helt extraordinärt när jag spenderade minst 40 minuter med att klä mig eller? Nja... Vet inte om man kan klassa grå jeans och blå tröja som något sådär speciellt, ganska vanligt skulle jag och ni nog säga. Men ha då i åtanke att för att hitta denna kombination har jag testat med två olika par jeans, fyra olika färgen på linnen, med och utan kavaj och tre olika tröjor så kombinationen är mer elaborerad än den verkar ;)

Nej kanske skulle ta och ge mig av till jobbet nu då... Har inte lyckats få i mig någon frukost. Är inte sugen på det på sistone, vet inte vad som har hänt, jag brukar ju älska frukost! Blir att ta med sig keso och frukt till jobbet som vanligt. Ha en bra fredag! 

2 kommentarer:

  1. Du blev jättefin! 40 min. vad är väl det?! Snygga jeans! Du och F skulle ha varit med oss igår. Vi saknade er. Vi hade det så mysigt och sådana stunder piggar upp! Fast du var ju med lite innan via telefonen =) KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Och haha nej det ar sant, ska saga det till F nar han klagar ;)

    Ja jag hade jattegarna varit dar igar, men men, det far bli i jul,
    kramar

    SvaraRadera