fredag 29 oktober 2010

Då var det helg

Jaha då var även denna vecka över. Den började bra med träning och energi men de två senaste dagarna har jag tyvärr varit tvungen att ta det lugnt på grund av mina onda tänder. Men nu, peppar peppar, så känns det som om det hela är på väg tillbaka så jag hoppas hoppas verkligen att jag kan få gå på mina gympass imorgon, längtar!

Imorgon åker pojkvännen iväg till Singapore och Malaysia där han ska spendera två veckor. Här hemma kommer jag först ha en vecka själv vilket ska bli ganska så skönt, hinna träffa alla vänner och så, och sen kommer mamma och hälsar på nästa tisdag, roligt!

Jag är ganska trött idag så snart ska jag faktiskt sova. Så rolig är jag en fredagskväll. Men imorgon kväll blir det liten utgång och på söndag är det halloween fest så det är bäst att ladda! Vad ska jag klä ut mig till? Förslag please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar