lördag 9 oktober 2010

Oinspirerad och förkyld

Det var inte så att förkylningen försvann innan den hade brutit ut. Nej då, nu är den här med full speed. Däckad i sängen är jag. Kul? INTE!

Ikväll ska vi fira min vän H som fyllt 30. Fick precis veta att det tydligen inte startar förrän vid midnatt?! Kommer jag vara pigg då? Inte en chans! Kommer jag kunna hänga med ut ens lite grann? Inte en chans! Kommer jag ligga i sängen och sova vid midnatt? Ja det är precis vad jag kommer att göra!

Så kul blev det med den kvällen :p !

Oinspirerad är jag också. Det händer ju inget roligt när man är sjuk. Om fyra dagar åker vi till New York. Jag har inte packat eller funderat eller förberett eller gjort någonting alls inför den resan än. Och nu när jag är sjuk kommer jag ju inte direkt vara effektiv. Bläää en dålig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar