fredag 1 oktober 2010

Nastan helg!

Sitter och fixar med det sista som maste goras pa jobbet. Ibland blir jag lite trott pa mig sjalv, varfor blir jag som effektivast efter halv sex? Ar ju lite dumt pa det sattet att jag aldrig kommer hem i tid. Men men, jag far ju saker gjorda nu i alla fall sa jag ska inte klaga.

Idag tog jag inte ens med mig traningsklader till jobbet, hade namligen bestamt mig for en vilodag idag da det kanns som kroppen behover det. I normala fall hade jag nog tagit med kladerna i alla fall och tankt att jag kan ju ga utifall att jag kanner mig piggare senare men av erfarenhet sa vet jag nu att om jag har kladerna med mig sa kan jag inte lata bli att ga till gymmet, aven om jag ar lite trott, tycker det ar for roligt helt enkelt. Sa idag tog jag inte med kladerna sa jag har inga alternativ, jag maste ta det lugnt!

Men nu ska jag utnyttja min effektivitet istallet for att sitta och blogga. Trevlig helg pa er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar