torsdag 22 september 2011

Antiklimax?

Kanner mig konstigt omotiverad idag. Har ju varit fullt os medvetslos de senaste dagarna med full aktivitet och nu sitter jag plotsligt utan nagra direkta planer for kvallen och det kanns eh tomt och konstigt. Jag vet ju att det egentligen ar jattebra och att bara ta det lugnt formodligen ar exakt precis vad jag behover men jag har inte lyckats varva ner an utan just nu kanns perspektivet av en kvall framfor TVn ganska stressande. Det ger ju ve och fasa lite tid for tankar och reflektion och sadana vet man ju aldrig var de tar en!

Nej men det ar nog inte riktigt sant att det bara ar det lugna som stressar. Det ar aven faktumet att pojkvannen har semester med sina foraldrar sa vi ar inte inne i samma rytm. Vilket bryter rutinen. Och jag behover ganska mycket rutin for att ma bra, annars blir jag latt lite nervos . Sedan har jag aven ett dilemma. Imorgon kvall har jag en chans till utgang med lite vanner, vanner jag garna vill lara kanna mer. Men pojkvan och familj ar ju har sa jag vill ju aven umgas med dem... Fast det var sa himla lange sedan jag hade tid att umgas med vanner sa jag vill ju garna gora det ocksa... For sen ska jag ju aka bort nagra dagar. Hm vad svart! Far diskutera mer med killen ikvall sa far vi se.

Men om jag skulle forsoka samla ihop lite motivation till att fa lite jobb gjort nu da kanske? Har kannts valdigt segt de senaste dagarna sa nu ar det dags att tagga till. Men jag har glomt min kalender hemma dar jag har all min to do, kanner mig helt lost utan den, kanns som om jag missar viktiga saker hela tiden.

Okej slutsvamlat! Dags att ta tag i jobbet. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar