torsdag 29 september 2011

Svag!

Det ar sa konstigt. Ibland sa kanner man sig och ar hur stark som helst och ibland ar det precis tvartom. Som ni kan anar var idag en dag da det var precis tvartom...

Det finns en ovning dar det marks, det marks for att det ar en sadan tydlig skillnad fran gang till gang. Denna ovning ar bankpressen i bodypump.

En bra dag tar jag 2 x 7.5 kilo. Det ar alltid tungt men en bra dag kanns det ganska sa latt i borjan och sedan blir det tyngre och tyngre. Men en dalig dag som idag da kanns det helt sjukt tungt redan fran forsta borjan! Det var sa att jag trodde att jag av misstag hade lastat pa sisadar fyra kilo extra pa stangen. Fran forsta repetitionen var det jobbigt, ingen kraft i musklerna, arbeta pa ren vilja. Trots all vilja i varlden var jag anda tvungen att plocka bort lite vikt till sista setet. Konstigt, mycket konstigt! Forra veckan kandes det inte alls sa utan forhallandevis latt. Ar det nagra dagars vila som har fatt mina muskler att totalt somna? Dags att vakna nu igen!

Borjar bli fullt upp har nu for ovrigt. Jobbmassigt menar jag. Pa sondag aker jag till Paris for en konferens och det verkar inte battre an att jag kommer behova aka till Tyskland dagen innan jag ska till Sverige... Sa det innebar att jag kommer komma hem vid midnatt och sedan aka igen pa morgonen dagen efter. Inte idealt alls! Jag forsoker andra, hall tummarna!

Funderar pa om jag ska hoppa pa PT-Fia's sockerutmaning. Inget socker under tva veckor?! Gar det ens? Helt och hallet ar ju omojligt, speciellt da jag ska pa konferens, men lite mindre de flesta dagarna. Hmm har inte bestamt mig an, vi far se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar