tisdag 20 september 2011

Glad men trott

Ja mycket riktigt var det PMS som jag hade igar. Sjukt hur mycket hormoner kan paverka ens sinnesstamning! Idag har jag istallet i vanlig ordning lite ont i magen men mot det kan man ju i alla fall ta varktabletter sa jag foredrar faktist det mot att bara kanna mig totalnervos.

Sa idag ar jag glad, glad men trott som rubriken sager. Jag somnade sent igar och vaknade alldeles for tidigt! Men det ar en annan sak som ofta hander mig natten fore min "kara" manadsbesokare kommer. I kombination med riktigt taskig somn den senaste veckan sa ar dock resultatet en valdigt valdigt somnig Johanna idag. Det syns pa ogonen. De ar rodsprangda och det hander inte sa valdigt ofta anda.

Jag som hade tankt att jag skulle fa tid att ta det lite lugnt nu nar pojkvannen skulle vara bortrest i nagra dagar men det kanns som om tiden bara har rusat ivag och jag har nastan inte haft nagon tid alls att bara sitta ner och andas! Jag maste forsoka varva ner lite nu for nar jag ar sa har speedad kan jag som sagt inte sova och det ar svart att halla koncentrationen pa nagot en langre stund pa grund av overtrotthet och en hjarna som arbetar i hyperfart. Tror att jag ar ganska nara en liten krasch nu. Brukar vara sa, jag kor pa och kor pa och kor pa tills jag blir jattetrott och inte orkar nagot nagra veckor. Som sagt allt eller inget ar pa gott och ont sadan som jag ar. Just nu kanns det lite mer som om det ar pa ont...men det ar ju roligt ocksa! :)

Nej nu ska jag samla ihop mig. Imorgon ska jag vara i Monaco pa en Yacht fair och promota mitt foretag. Later valdigt flashigt men jag tror tyvarr inte jag kommer fa se nagra batar. Dock raknar jag med en riktigt god lunch!

Ha en bra kvall!
Johanna version trott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar