fredag 23 september 2011

Shoppaholic?

Da mina lunchplaner blev installda var jag ju tvungen att trosta mig sjalv lite eller hur? Sa jag kanske rakade klicka hem en vaska... Vilket kanske inte var helt idealt med tanke pa att det ar en vecka kvar pa den har manaden och mina pengar ar slut... Fast den var sa valdigt nedsatt sa egentligen skulle man kunna saga att jag just tjanade nastan 300 euro sa nar man tanker pa det gjorde jag just nagot alldeles fantastiskt ekonomiskt eller hur? ;)

Sa har ser den ut, min nya agodel som kommer dimpa ner i min brevlada om ca tva veckor:


Marco O'Polo. 429 euro brukade den kosta, 149 euro betalade jag. Oemotstandligt! 

(Och nej jag ar ingen shoppaholic, jag hade faktiskt letat ny vaska ett tag och kollat in min site dar jag hittar billiga saker till utforsaljning, sedan att detta rakade dyka upp just denna manad var ju lite oturligt men vad ska man gora :) )

2 kommentarer:

  1. Grattis! Bra jobbat! Där gjorde du ett riktigt fynd på en Supersnyggt väska! Njut av helgen! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! Hade en liten svag aning att du kanske skulle kommentera ;) Trevlig helg och kramar!

    SvaraRadera