måndag 19 september 2011

Orosdag

Usch idag kanner jag mig valdigt olustig. Har en krypande konstant oroskansla som gor det valdigt valdigt svart att koncentrera sig pa nagonting alls, borsett fran den olustiga kanslan da. Det ar egentligen inte sa konstigt att jag mar sahar idag. Kombinationen PMS med forsta hostkansladagen har (gor mig alltid vemodig/orolig) samt att jag har ett par saker som jag ser fram emot men som jag ar osaker pa om de verkligen kommer att bli av far mig latt i den har sinnesstamningen. Kanner dock att det borjar fa lite for stora proportioner nu. Att sitta och oroa sig pa det har sattet ar ett himla sloseri med energi!

Men grrrr jag lyckas inte bryta oron! Skulle behova lite stress pa jobbet just nu sa att jag inte hann tanka pa det har. Tyvarr sa ar just idag en VALDIGT lugn dag sa jag har all tid i varlden, atta timmar narmare bestamt, pa mig att sitta har framfor min dator och fundera. Ett mote har jag klockan fyra, drygt tva timmar kvar till dess, suck!

Ibland blir jag sa trott pa min kanslomassiga berg och dalbana. Skulle behova en lite mer laid back attityd till livet ibland kanner jag. Toma la suave som de sager i Colombia.

I skrivandets stund laggs forovrigt sista handen pa vart kok hemma i lagenheten! Sedan ar vi nastan klara! Gud sa skont! Och det ar verkligen fint. Jag ar lite kar i min lagenhet tror jag :)

1 kommentar: