söndag 18 september 2011

Trott trott

Idag vaknade jag 6.30. Sedan dess fram till nu har jag stadat och fixat. Jag har:
- dammsugit hela lagenheten minst tva ggr for det var bara mer o mer damm
- vattorkat ocksa det tva ggr
- handlat mat
- tvattat tva maskiner tvatt
- stallt tillbaka alla mobler pa sin ratta plats efter arbetena
- lagt dit mattor
- stadat badrum
- sandpapprat och oljat trabankar
- sorterat mina papper
- sorterat delar av min garderob
- bytt lakan

Borde fortfarande planera sverigeresa och skriva mail till alla jag vill traffa, bestalla kosttillskott, forbereda ideer for en step koreografi, rensa datorn pa skrap och lagga over bilder, ta kort pa lagenheten nu nar den ar sa fin...

Men jag orkar inte rora mig, det gar inte. Om 20 minuter far jag besok, trevligt men hur ska jag orka? Man kan ju inte beskylla mig for att jag bara latar mig I alla fall...
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar