fredag 30 september 2011

"You are pretty strong!"

Wohoo I'm back! Svag var igar, dagens ord ar stark!

Efter en kort nattsomn och ett tidigt administrativt uppdrag var jag ganska somnig och inte speciellt taggad for dagens traning. Hade dessutom inget speciellt inplanerat utan tankte mest kanske kora lite styrka plus kardio. Men som nastan alltid nar jag val kommer in i gymmet okade motivationen och jag bestamde mig for ett kombinerat ben och brostpass, vilket gick riktigt bra! Extra roligt var det att jag fick hjalp av tva olika PTs som jobbade idag som visade mig teknik pa ett par ovningar sa nu ar det jag som ska kora bankpress samt en ny superbra ovning for ovre ryggen.

Det var aven en av de tva tranarna som da jag korde bankpress yttrade kommentaren "you are pretty strong, not bad!". Yihaaa I'm suupergirl! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar