måndag 12 september 2011

Min forsta pull-up

Plotsligt hander det sager man val? Och igar hande det for mig! Jag har aldrig lyckats med att gora en full pull-up, kommer till 90 grader och sedan tar det stopp. Har kannts helt totalt omojligt att komma upp den dar sista biten. Men sa igar, da jag for ovanlighetens skull hade med mig pojkvannen pa gymmet, fick han passa pa mig medan jag forsokte mig pa en pull-up igen. Och vet ni, det bara gick! Jattekonstig kansla, att helt plotsligt var det inte alls omojligt att ta sig upp hela vagen utan fullt mojligt! Kunde till och med ta mig ner nagorlunda kontrollerat samt gora tre repetitioner till dock med lite skjuts pa vagen av pojkvannen. Jag vet att det inte ar sa mycket men for mig ar det en seger, har lange velat veta att jag orkar lyfta mig sjalv i alla fall en gang och nu gar det! Nasta mal blir att klara av tre pa raken :)

Ja detta ar ju inte jag for jag hade ingen kamera med mig men  ungefar sa har sag jag ut, dock med lite mer grimaserande kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar