fredag 2 september 2011

Host Host

Ja jag mar faktiskt hyfsat bra idag om det inte vore for min envisa hosta. Den ar val relativt okej dagtid, lite mindre okej nattetid. Inatt vaknade jag bara en gang (jippiii!) och hostade, hostandet pagick dock i ca 40 minuter innan jag kunde somna om igen. Tillslut tyckte jag sa synd om pojkvannen som vacktes gang pa gang av mina hostattacker sa att jag gick och la mig pa soffan dar jag sov forvanansvart bra fram till halvatta tiden imorse. Kanner mig alltsa ganska pigg och frasch trots allt.

Pojkvannen tycker att jag ska ga till doktorn sa att de far lyssna pa mig. I Sverige skulle jag ALDRIG ha gatt till doktorn for det har. Jag har ju bara varit sjuk i knappt en vecka och det ar ju ganska tydligt att det ar nagot forkylningsrelaterat da jag inte ar allmanpaverkad. Kanns lite onodigt att springa ivag till lakaren for det har for det enda som kommer att handa ar att jag far med mig ett recept pa hostmedicin, vilket jag ju redan har hemma. Men borde kanske ga for husfridens skull? Hmm vi far se.

Idag kaklar vi i koket! Ska bli jattespannande att se hur det blir. Tror och hoppas att det kommer bli fint! Sedan imorgon far vi de sista bitarna som fattades fran IKEA sa vi borde nastan kunna vara helt fardiga med vart kok i borjan av nasta vecka! Wihooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar