torsdag 1 september 2011

Dagens

Det var valdigt lange sedan jag korde en dagens outfit bild sa i brist pa annat idag kommer an har. Sa har ser jag alltsa ut idag. Skenet bedrar for jag ser ratt sa frisk ut. Tur att man inte kan blogga ljud for da skulle ni hora hur jag hostar och haller pa! Det halsonda ar borta och jag kanner mig frisk men jag later INTE frisk. Har fatt en riktig hosta nu. Ogilla!

Sitter och vantar pa att min manager ska komma for vi borde ha min mid-year review nu. Men jag misstanker att han har glomt bort det... Vilket ar lite smasegt for hade det inte varit for denna planerade review hade jag nog faktiskt valt att stanna hemma nu pa morgonen for att fa hostan att lugna ner sig lite grann. Men men nu ar jag har sa far forsoka gora det basta av det hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar