lördag 3 september 2011

Slut på rethostan...

...men denna har nu istället övergått till en riktig slemhosta. Ja alltså det var ju en slemhosta innan också fast då var det lite svårt att hosta upp slemmet. Det är det inte längre. Fast jag vet inte riktigt om jag ska vara glad åt det hela eller inte. Visst är det skönt att få upp skiten, fast det vore ju skönare om det inte fanns så himla mycket slem så att jag var tvungen att hosta upp det hela tiden. Då det aldrig tar slut tappas ju liksom poängen av att det är möjligt att hosta upp det hela, för det bara fylls på med nytt och nytt och nytt. Inatt kunde jag i alla fall sova så det är ju positivt. Men idag har jag svårt att vara speciellt produktiv för så fort jag står upp i mer än fem minuter så börjar jag hosta. Känner att jag är ganska så trött på soffläget vid det här laget så nu får det hela mer än gärna ge med sig! På måndag vill jag vara frisk och normal igen!

Köksarbetet går mot sitt slut. Det är roligt :) Vi väntar på att IKEA ska komma med de sista bitarna som vi saknade idag och när vi har dem kommer vi kunna göra sista fixet. Beroende på hur pigg jag känner mig så kanske vi kommer kunna bli klara i helgen!

Gårdagskvällen spenderade jag tittandes på de fyra första avsnitten av svenska Robinson :) Denice vars blogg jag följer (se länkar på sidan) är med så jag tycker det är lite roligt att se det den här gången. Konstigt med bloggar, man läser så mycket om en person så det känns nästan som en vän.

Nej men okej, nu har jag suttit i fem minuter så dags att försöka jobba lite igen!

1 kommentar:

  1. Gomorron Johanna! Fint det blir i köket! Snyggt o härligt med fönstret! Hoppas det fixar sig med Ikea.
    Drick slemlösande hostmedicin! Honungsvatten mjukar upp, vissa tesorter är också slemlösande! Kram Anna

    SvaraRadera