lördag 24 september 2011

Nu drar vi till Italien!

Imorgon bitti bar det av till Cinque Terre for en liten minisemester. Det ska bli valdigt skont da jag verkligen behover koppla av. Vet inte om jag skrivit det innan men jag sover sa fruktansvart daligt pa sistone. Inatt var totalkatastrof. Gick och la mig klockan ett. Vaknade av en mardrom vid halv tre, vaknade igen vid klockan fyra bara sadar, vaknade igen vid halv sex, vaknade igen vid sju och gick sedan slutligen upp vid atta. Suck, inte direkt en lugn natt...

Pojkvannen ar dock ganska sjuk vilket ar mindre bra. I vanliga fall hade vi nog stallt in den har semestern men da hans foraldrar ar har och halsar pa fran Colombia kan man ju inte bara sitta inne och vanta pa att bli frisk. Jag kanner en svag aning av halsont men forsoker att ignorera detta sa mycket det bara gar. Jag var ju nyss sjuk sa det ingar inte i mina planer att bli det igen!

Skulle helst av allt bara ga och lagga mig nu men maste vanta pa att en maskin tvatt ska bli klar. Sa har sitter jag och vantar...


1 kommentar:

  1. Åh där är det så himla fint! Men vad trist att ni får vara friska! Hoppas att ni får en härlig O avkopplande weekend! Kommer säkert göra er alla gott! Kram Anna

    SvaraRadera