torsdag 28 april 2011

04.30

Sa mycket var klockan nar jag steg upp idag. Lite tidigt kanske kan tyckas. Men da hade jag redan varit vaken klockan tre pa morgonen och varit overtygad om att det var morgon sa nar jag vaknade igen 1,5 timmar senare orkade jag helt enkelt inte forsoka somna om igen utan bestamde mig for att stiga upp och ta tag i alla dagens goromal. Detta innebar att jag nu klockan sju redan har hunnit jobba i tva timmar samt har hunnit forbereda bade frukost och lunch. Om en timme ska vi bege oss mot nya lagenheten dit IKEA kommer dyka upp mellan nio och tolv for att mata vart kok och sedan, om jag har riktig tur, ska jag till gymmet pa lunchen. Eftermiddagen spenderas pa jobbet och efter detta lite shopping pa vart nya hangout Castorama (typ Rusta eller liknande).

Ja sa ser min dag ut idag. Haller pa att forbereda en kundpresentation just nu. Bast att jag fortsatter. Med tanke pa min tidiga morgon ar det val tveksamt hur effektiv jag kommer vara lite senare i eftermiddag sa bast att passa pa nu! Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar