torsdag 7 april 2011

Punktering = ingen traning

Eftersom jag ju inte har nagot annat for mig just nu sa bestamde sig min bil for att fa punktering imorse for att halla mig sysselsatt liksom. Det var ju valdigt snallt av den. Nu vet jag ju vad jag ska gora ikvall nar vi kommer hem fran golvaffaren. Jag ska byta dack! Det ar ju mycket mycket roligare an att ha en lugn kvall framfor TVn. Och imorgon bitti istallet for att ga en promenad sa ska jag aka till verkstaden. Det ar ju mycket socialare, ah vad roligt...

Nja eller sadar. Lite segt kan jag tycka att det ar med parkering just nu men visst det passar val aldrig riktigt. Pa grund av parkeringen blir det dock ingen traning idag pa lunchen. Hade tankt ta bussen men det blir helt enkelt for stressigt sa jag far hoppas att bilen ar hel och fin till imorgon och sa gar jag da istallet. Det ar ju inte sa att jag aldrig tranar direkt.

Sa detta var alltsa anledningen till att jag hade detta andrum for att skriva ett par rader i bloggen. Men nu ska jag utnyttja dessa tva timmar till att fa lite jobb gjort istallet. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar