onsdag 6 april 2011

En bra dag!

Se sa glad jag ar! Och det ar jag for att just nu ar livet faktiskt ganska sa bra och jag kanner mig sadar lycklig :) En riktigt skon kansla som jag darfor vill se till att uppmarksamma med ett litet blogginlagg.

Och varfor denna lyckokansla? Jo det kanns som om allting flyter pa ganska bra nu. Det ar sol och varmt och ljust ute vilket far mig att bli glad. Jobbet ar roligt och intressant och jag fick positiv feedback pa en presentation jag gjorde igar vilket kanns kul. Planerna for lagenheten gar framat och snart ar den var, spannnande! Jag och pojkvannen har det valdigt bra. Jag har varit och tranat step. Jag har traffat en massa nya trevliga manniskor pa vart jobbevent de senaste tva dagarna.

Ja ni hor, det ar bra just nu! Sa nu ska jag njuta av det och forsoka komma ihag den har kanslan dagar da det ar mindre bra. For sa har harligt kan faktiskt livet vara! :)
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Blir också glad när jag läser din blogg! Så mycket bra och roligt på en gång! Våren är på väg här hemma också, så förhoppningsvis blir det varmare i påsk än sist vi sågs. Men var en skön helg i Göteborg trots gråväder. Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Underbart Johanna!
    Glad KRAM Anna

    SvaraRadera