lördag 30 april 2011

Fixa fixa fixa!

Här är det fullt upp! Igår kväll var vi i lägenheten och putsade väggar. Det var en syssla som jag nog aldrig trodde jag skulle spendera en fredagskväll med men det gick ju det med. Fast jag kan ju säga en sak. Från att ha varit missnöjd med att många av väggarna i nya lägenheten har struktur, alltså inte är helt platta, är jag nu väldigt tacksam för detsamma. För oj vad jobbigt det är att försöka skrapa bort ojämnheter från en platt vägg! Vi spenderade tre timmar med ett enda litet rum och vi är inte klara än, tur tur att vi inte måste göra hela lägenheten!

Jag ska snart bege mig iväg mot vårt nya hem igen men först ska jag försöka städa det nuvarande lite grann då en kompis ska komma hit idag och kolla om han vi hyra stället nu när vi flyttar ut, och som det ser ut nu finns det en viss risk att jag skrämmer bort honom hehe.

Solen har kommit tillbaka efter en vecka av ganska kallt och grått väder så jag hoppas även få tid att inviga takterrassen med lite solande idag :D

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar