söndag 17 april 2011

Strandpremiar

Ligger pa stranden I bikini och solen stralar. Livet kunde vara samre om man sager sa :) jag har ett svenskt par brevid mig och kvinnan I paret badade precis till och med! Detta forsoker sig dock varken fransmannen (eller jag ) sig pa an for aven om det ar skont pa stranden sa tror jag inte pa att det ar 18grader I vattnet vilket kvinnan havdar for att fa aven sin make att hoppa I...

Borjade morgonen med ett bodypumppass vilket var urjobbigt! Det kanns som att ju mer jag styrketranar desto samre blir jag pa bodypump? Ar det normalt eller? Speciellt axlar och biceps gar samre I pumpen nu samtidigt som jag har okat ratt rejalt pa samma muskelgrupper da jag tranar "vanlig" styrketraning.

Nu ar det snart dags for lite nyttigheter igen. Vi kopte ritpapper och fargpennor igar och ska nu med hjalp av dessa forsoka komma fram till vilka fargkombinationer vi ska ha I var framtida bostad, som vi for ovrigt far om bara lite drygt en vecka! Hjalp vad snabbt det har gatt! Stadning star ocksa pa schemat, denna standiga sondagssyssla, trakigt men det ar val nodvandigt.

Men innan vi beger oss hemat ska jag njuta lite till av solen. Ha en bra sondag!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar