söndag 3 april 2011

Goteborgshelg med mamma

Nu sitter jag pa flygbussen pa vag ut mot Landvatter och styr alltsa snart kosan mot Frankrike igen. Det ska visserligen bli ratt sa skont att byta ut 5gradit gravader mot stralade sol och varme men det ar alltid lite vemodigt att ge sig av I alla fall. Avsked har aldrig varit min starka sida och efter en mysig helg med mamma ar det inte sa roligt att saga hej da. Men om tre veckor ar jag ju tillbaka I Sverige igen sa det gar bra.

Det har blivit mycket mat och mycket shopping I helgen. Jag har med andra ord blivit lite storre och min planbok lite mindre. Bast att kompensera liksom haha. Hotellfrukost ar riktigt gott! Fast nu langtar jag till min fruktsallad med keso och notter igen.

Jag tror jag har lyckats vila upp mig ganska bra I helgen vilket behovdes. Igarkvall bestallde vi upp mat pa rummet och tittade pa tv, mysigt! Imorse vaknade jag lite smaolustig och tog darfor en svang till hotellets gym. Med hjalp av lite endorfiner kandes dagen genast ljusare. Nu ar jag supersomnig och kommer formodligen somna pa flyget, skont! Men forst lite godisshopping pa flygplatsen!
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Det gläder mig att ni har haft det bra. Och nästa gång du besöker Sverige får vi träffas!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Titta vad kul... mor- dotterträff i Göteborg, Mysigt!

    Soliga kramar från ett 15gradigt varmt Sverige =) Anna

    SvaraRadera