måndag 25 april 2011

Pask i Sverige

Nu sitter jag pa Arlanda och ar snart pa vag hem mot Frankrike. Pojkvannen ar redan pa vag da vi inte fick plats pa samma flyg hem. Kandes lite konstigt att lamna av honom vid gaten och sjalv stanna kvar men men, snart ar det aven min tur.

Helgen har verkligen varit toppen och jag tror bade jag och pojkvannen behovde det har avbrottet samt tiden tillsammans utan att tanka lagenhet ett litet tag. Nu kanns det spannande och roligt att atervanda till Antibes igen for imorgon skriver vi pa det slutliga kontraktet och da ar lagenheten var!!!

Men tillbaka till helgen. Vadret har varit stralande och vi har hunnit med mycket. Det hela borjade med hang med mina broder I Norrkoping. Alltid sa roligt att traffa dem! Sedan var det dags for 60-ars firande for pappa! Traffade farbroder och farmor och at supergod mat tills jag nastan sprack, mycket lyckat! Och snart kommer ju pappa och Anna ner och halsar pa oss, ni ar sa valkomna!

Efter firande I Norrkoping satte vi oss pa taget och akte mot mormor o morfar och aven mamma och moster I Vasteras. Dar fortsatte mat och godisorgien (men det ar ju pask) och aven trevligt umgange. Att pojkvannen inte pratar svenska visade sig nastan vara en fordel da det ledde till mycket skratt och morforaldrarna visade upp oanade engelskakunskaper :)

Och nu ar jag trott men utvilad och nojd. Ska satta mig med en deckare och njuta av det sista lugnet innan stormen borjar imorgon. Glad pask pa er!
Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Jättekul o mysigt att ses o bättre väder kunde ni/vi inte haft! Om nio dagar ses vi igen :) tredje gången jag hälsar på dig där, längtar ner! Varken jag o din pappa gillar de mörka kalla vintermånaderna så när vi blir pensionärer blir vi nog grannar ;)
    Nä Nu måste jag sova, slutlekt m iPhonen o slut m sovmorgnar till tio! Ha det gott o KRAM / Anna

    SvaraRadera