tisdag 12 april 2011

Godmorgon (eftermiddag for er)

Efter en dag har sa kanns det som om min jetlag redan ar borta och jag ar mer eller mindre anpassad till tiden har. Jag var tvungen att stalla klockan imorse for att vakna 05.30 (12.30 er tid). Tanken var att jag skulle hinna ner till gymmet har innan jobbet men det var jag inte den enda som tankt for dar var det fullt sa det blev 10 minuters magtraning pa rummet istallet och sa far vi se om jag hinner med lite gymmande senare.

Jag trivs ratt bra har. Det ar som att aka atta ar tillbaka i tiden nar jag bodde i Louisville i tre manader. Allting paminner, till och med dofterna i affarerna och det ar positiva minnen. Igar spenderade jag HELA dagen shoppandes i ett stort shopping omrade som ligger har. Jag hade en hel del saker som jag tankt kopa, en hel dros nya traningsklader var inte med pa den listan men allting passar ju mig sa bra har sa jag kunde inte motsta. GAP har varldens basta traningsbyxor! Och de finns i lang variant sa de sitter bra pa mig till skillnad av det jag kan hitta i Frankrike. Vadret var helt ljuvligt! Runt 25 grader varmt och latt vind, underbart! Jag fick med mig tva par skor, tva par traningsbyxor, tva par traningstoppar, en sportbh, ett par finbyxor och presenter till pojkvannen... Oj oj mycket saker blev det men det hade formodligen kostat dubbelt sa mycket om jag hade kopt det hemma istallet.

Idag ar det kundmote som galler hela dagen. Vi traffade kunden redan igar pa middag vilket var trevligt (ja maten har ar fantastisk, jag kan forsta varfor Amerikaner ar sa feta for maten ar sa mycket battre an vad du kan hitta pa andra stallen). Nu ar det bast att jag gor mig iordning, vi ska motas for frukost klockan sju, det ar bara 30 minuter kvar, oj da!

1 kommentar:

  1. Älskar´t, USA alltså! En Kitchen Aid 2200:- istället för 5-6000:- här hemma! Levisjeans är också billigt! Sephoria is Heaven! OPI bästa nagellacket kostar ingenting! Och God Mat! KRAMAR Anna

    SvaraRadera