söndag 10 april 2011

Pa vag igen

En tidig sondagsmorgon och jag sitter I BAs lounge pa flygplatsen och vantar pa mitt plan. Far erkanna att jag inte ar overdrivet imponerad av denna "lyxiga" business lounge. Visst sofforna ar skonare an I den vanliga vantsalen men frukosten bestar av plastinpackade smakakor... Lite mer stil hade jag nog vantat mig.

Har for ovrigt en av de hogsta cheferna pa mitt foretag sittande brevid mig, I converse skor och mysbyxor. Haha sa har nog inte sa manga sett henne.

Men nu bar det snart av. Ar inte sa valdigt nervos, vi far se om det kommer, men det ska nog ga bra allting. Greensboro dit jag ska verkar ha ett par stora shopping malls dar jag tankte hanga lite :)

Ha en bra dag sa hors vi fran over there

Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Ojoj är det N.Y som gäller nu? Converse o mysbyxor borde jag kanske testa =) låter skönt! Får låna Lottas! Kramar Anna

    SvaraRadera