onsdag 27 april 2011

Overload

Ja jag vet. Jag borde uppdatera och skriva massor nu. Vi har ju skrivit på det riktiga kontraktet för lägenheten nu! Jag är officiellt ägare av en lägenhet i Antibes! Det är jättehäftigt och ja egentligen har jag ju en hel massa att skriva...

Det är bara det att det hela känns lite överväldigande just nu. Jag vet inte riktigt var jag ska börja, för det finns en miljard miljon saker att göra precis hela tiden. Just nu borde jag till exempel packa upp min resväska från helgen, tvätta kläder, fixa mat inför imorgon då vi måste iväg till lägenheten supertidigt, browsa inredningstips, sortera papper etc etc etc... Men jag har redan gjort en del idag i alla fall. Jag har printat bilder på vårt kök för IKEA människorna kommer imorgon och ska mäta, jag har bokat in ett möte med en elektriker, jag har skickat in en massa papper för att få ut lite pengar som jag har i blockerade fonder och vi har hämtat en massa målarmaterial samt lämnat av detta i nya lägenheten. Har även hunnit med att träna bodycombat på lunchen (trodde jag skulle dö, ingen kondis alls!) och sedan step på kvällen (gick bättre, superkul!) och ja så har jag ju jobbat någonstans mellan allt detta också såklart :)

Ja men ni kanske förstår. Mycket att göra så vet inte riktigt hur jag ska skriva om det. Har inte ro att bara sätta mig ner o ta det lugnt framför datorn. Fast nu när jag ändå gör det kan jag väl erkänna att det är ganska skönt, jag har saknat det. Bäst att jag försöker skriva lite mer regelbundet igen!

Lovar att det snart kommer lite bilder på lägenheten i alla fall. Vi ska dokumentera noga med bilder före och efter. Det kommer bli fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar