torsdag 21 april 2011

Packning på G

Vad gör jag uppe klockan tjugo över fem en torsdagmorgon kan man ju fråga sig. Jo om några timmar åker jag till Sverige och jag har inte orkat ens försöka börja packa förrän nu. Det har varit så mycket resor på sistone och jag är hjärtligt trött på att trycka ner saker i en resväska vilket nu har lett till denna situation då jag måste börja packa NU NU! Missförstå mig rätt, att resa är roligt men att packa, ja att packa suger faktiskt. Och så ska jag försöka få ner några lite finkläder också, jag känner mig nästan alltid ful i finkläder, lite ironiskt, så vi får se om jag lyckas hitta på något i alla fall. Och det är ju tydligen vår nu i Sverige eller? Fast det är jättekallt på morgonen? Åh dessa beslut...

1 kommentar:

  1. Du som har resevana kan väl packa?! Du borde vara proffs vid det här laget! Sommarvärme här hemma 20 grader, men på kvällen sitter vi inne =)

    Kul att få veta lite mer om dig... Lotta mår också jättedåligt av smällare! Det ska man ta på allvar!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera