onsdag 7 april 2010

Ben, axlar och brost

Klockan 07.20 imorse begav jag mig till gymmet och 07.40 satte jag igang med mitt "nya" traningsupplagg. Skont att vara i gymmet sa tidigt for det var nastan inga manniskor dar sa behovde inte vanta pa nagra maskiner sa onsdagmornar pa gymmet far nog bli en rutin fran och med nu.

Daremot ar jag mer tveksam till passet. Tog ju EVIGHETER! Arligt talat att gora 4x20 eller 3x20 repetitioner pa allting, och ibland uppdelat ben for ben ar ju ganska trakigt... Sen kan man ju inte ta i helt heller for att det ar sa manga repetitioner sa blir mer mjolksyra an nagot annat. Mm ska fraga mig for lite om det nar jag har nasta traningspass, nu aterstar att se om det blir nagon traningsvark imorgon.

Om en timme ar det dags for BODY COMBAT! Bast att jag jobbar pa tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar