måndag 26 april 2010

Ont om saker att skriva om...

Ja eftersom min blogg mest handlar om träning blandat med lite recept blir det ont om saker att skriva om när jag inte kan träna alls (att gå uppför en backe gör mig andfådd) och min matlagning mest består av mindre spännande saker som kokt ris eller kokt potatis med kokt fisk eller kokt kött...

Idag började jag få värk i benen. Jag får det ibland när jag inte kunnat röra mig ordentligt på ett tag. Gjorde lite yoga imorse vilket hjälpte något, och det var riktigt skönt att få chansen att röra lite på sig igen, men jag behöver komma igång på riktigt nu för att få bort det helt. Gårdagen blev ett smått bakslag i tillfrisknandet så nu har jag backat två steg och äter supermild mat utan några mjölkprodukter, dvs jag har typ tagit bort allting som jag tycker om ur maten, men om det hjälper så får det vara värt det.

Sitter just nu och är bekymrad för att jag inte kommer att hinna träna ordentligt i veckorna som kommer... Snacka om att hitta problem för sig själv! Jag får väl gå ut och jogga om jag inte hinner gå på body combat. Big deal Johanna, skärp dig! Men så löjlig är jag. Fast ändå, om jag jämför med vad jag annars kan hitta på och oroa mig för så måste jag säga att det här är ett ganska trevligt bekymmer. Jag föredrar att oroa mig för utebliven träning framför en av mina hypokondrisvängar för DET är verkligen inte roligt.

Och eftersom jag inte har något annat roligt att visa kommer en liten bild på när jag sitter och funderar som avslutning på detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar