torsdag 22 april 2010

En ny sida av mig?



Fråga: Vad händer om man kombinerar Johanna, musik och en spegel?
Svar:














Ja eftersom jag inte har något direkt att skriva så tänkte jag dela med mig av denna kanske något okända sida av mig själv. När du sätter på musik så kan jag inte stå stilla. Dessutom som vi kan se ovan tycker jag att det är rätt roligt att apa mig framför spegeln. Det bästa är att pojkvännen är likadan. Att städa här hemma kan därför ibland bli ganska roligt då vi båda två dansar fram :)

Känner mig inte riktigt på topp idag så skippar den inplanerade benträningen. Det får bli totalvila idag och så hoppas jag att jag kommer igen till imorgon kanske.

A+

1 kommentar:

  1. Bra med totalviledagar ibland. Kul med din bonus-hoppas du fick riktigt mycket.
    Kramar från pappa

    SvaraRadera