onsdag 21 april 2010

Goda garningar

Tank att sa lite kan gora sa mycket for humoret. En liten god garning som en busschauffor som byter fil och stannar for att slappa fram en nar man star i en nastan omojlig utfart till exempel. Det gav mig ett leende pa lapparna idag.

Sedan ar det forstas ganska latt att forstora det goda humoret ocksa, som bilen som tutade pa mig nar jag var tvungen att byta fil efter att ha forsokt signalera detta utan att bli framslappt... Men idag ska jag valja att komma ihag den goda garningen istallet.

Ja det var allt jag hade att saga egentligen. Kom precis tillbaka fran body combat. Annu en gang fungerade det for att toppa mitt humor! Kande mig verkligen nere innan jag gick dit och funderade nastan pa att skippa traningen helt men som tur var gjorde jag inte det for nu mar jag mycket battre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar