onsdag 28 april 2010

Humörsvängningar

Var på toppenhumör när jag körde hem. Dagen på jobbet har varit riktigt roligt och gympasset (bodycombat) på lunchen var toppen. I bilen funderade jag på vad jag skulle laga för mat när jag kom hem. Tänkte göra en pastasås med sojamjölk och tonfisk. Allt kändes bra!

Men...nu är jag hemma och på pisshumör, vad hände? Ja nästan ingenting förutom att när jag kom hem så stod pojkvännen och lagade mat , ris med tonfisk och majs. Jag vill inte ha mer ris!!! Är så extremt trött på ris, fixar inte att äta det mer. Och sen visade det sig att majs är supersvårsmält så nu har jag bara ätit lite kokt tonfisk utan några kryddor med lite lite ris klistrat runt sig för det var allt jag kunde få ut ur grytan för allt annat hade majs på sig. Och nu måste jag äta något mer men jag vill inte ha mer kokt tråkig mat där allting smakar precis likadant, har helt tappat matlusten nu!

Jag vet detta är löjliga saker och det finns mycket värre problem men jag är trött och jag har energibrist och då blir jag såhär. Stackars pojkvännen, jag borde vara gullig och social nu men det är jag inte, jag är ett argsint litet monster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar