måndag 19 april 2010

Olustigt humor

Kanner mig inte pa topp idag. Sov daligt inatt mest for att jag hade sa svart att somna, och nu sitter jag har och forsoker fa en massa gjort med en gnagande oroskansla i magen. Att inte smaata kanns plotsligt valdigt svart, vill bara stoppa nagot i munnen hela tiden for att lugna mig sjalv. Sa det har jag gjort... och nu har jag lite ont i magen :(

Men men, idag ar det ju mandag sa ikvall ar det dags for body combat vilket ju 9 ganger av 10 brukar ha en formaga att forvandla mitt humor fran piss till topp sa vi hoppas pa det idag ocksa. Innan det ar dags for combat har jag dock i ett svagt ogonblick lovat att jag ska testa en step klass. Jag ar JATTEKASS i step, snubblar runt pa stepen och tappar bort mig nar man vander sig bort fran spegeln for att inte tala om da allt ska spegelvandas, da ar jag helt lost! Mina tre tidigare step forsok har slutat med att jag har avbrutit passet i mitten och varit sur men den har gangen har jag support av en van steppare sa forhoppningsvis kan hon forklara for mig nar jag ser vilsen ut. Vi far se hur det gar...


kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar