måndag 19 april 2010

Step queen

Nej OK det är väl att överdriva ganska mycket då jag absolut inte lyckades hänga med i alla steg men det viktigaste var att jag tyckte att det var riktigt roligt med step den här gången! Jag lyckades hänga med i kanske 60% av rörelserna (att jämföra med typ 10% förra gången jag provade) och jag höll humöret uppe hela tiden (har annars en tendens att bli sur om jag inte klarar det jag tycker att jag borde klara, jobbar på det...). Kommer garanterat att återvända igen. Vem vet, en dag kanske det faktiskt kan bli en step queen av mig?

Var dock väldigt trött idag, svettades som en liten tok, så när det blev dags för bodycombaten efter stepen kände jag mig helt färdig från första början. Kan faktiskt inte komma ihåg när jag kände mig så slut sist? Har varit extremt trött och sömnig hela dagen, förmodligen på grund av att jag sov jättedåligt igår natt, så det avspeglades väl på träningen. På något sätt lyckades jag i alla fall ta mig igenom combaten och avslutade med 15 minuter mage vilket var helt OK.
Magstatus, lite rutor eller? 

Nu sitter jag med mitt kamomillte och ska faktiskt gå och lägga mig så fort jag avslutat detta inlägg. Hoppas det kan få mig lite piggare till imorgon.

Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar