torsdag 15 april 2010

Jag har inte riktigt tid att skriva nu...

...men eftersom det var en rolig och mysig kväll igår och jag tog lite bilder så ska jag försöka lägga ut dem lite snabbt innan jag stressar vidare. Har faktiskt redan hunnit med både morgonpromenad (45 minuter) och frukost (gröttipset från igår) så liiite normalt att jag har ont om tid nu är det väl ändå ;)

Igår var vi hembjudna till den här söta tjejen

Hon hade fixat och gjort en massa god mat! Vi var VÄLDIGT imponerade ;)

Beundrande blickar...

Nej H nu tittar du fel, det var inte hon som lagat maten den här gången... ;)

Me and the chef

Var som sagt jättemysigt! Men trots att jag inte drack något vin och att jag kom hem ganska tidigt var jag RIKTIGT sömnig imorse när jag gav mig iväg på min promenad...GÄSP!

Att se detta vackra hjälper dock för att vakna till :)

OK thats it, nu MÅSTE jag göra mig iordning. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar