lördag 8 maj 2010

Alldeles för mätt

Och alldeles för trött är vad jag är nu. Det har varit en låååång dag. Vaknade 05.40 imorse efter att ha sovit fem och en halv timme... Är lite uppe i varv just nu minst sagt!

Gick ut och gick en 50 minuters morgonpromenad i solskenet för att försöka att vakna till liv, gick sådär... Hade problem att riktigt komma igång på jobbet idag då jag på grund av sömnbrist var seg i huvudet. Gick en kort kort sväng till gymmet på lunchen, 30 minuter rygg blev det men jag får erkänna att jag faktiskt inte alls var sugen och att detta inte ändrades under tiden som jag var där.

Efter jobbet har jag träffat min vän H. Som alltid innebär det en massa god mat! Vi åt en parmesan creme brulee (ja det är ungefär så gott och så onyttigt som det låter) och efter detta en broccolisoppa. Fanns även en massa nötter och chips och nu har jag även lyckats proppa i mig en del choklad. Mår lite illa nu...

Tror morgondagen får bli fokus på nyttig mat. Känner att magen inte gillar detta, en vecka full med restaurangbesök och firande med champagne har lett till att den är på väg att återta sin ballongform från förra veckan. Nej imorgon får det bli "lugn" mat. Hade tänkte göra god frukost men det får nog vänta till på söndag.

Senaste timman har jag ägnat åt att försöka hitta en snygg sportbag. Detta är ju helt löjligt svårt! Tips mottages gärna!

Nej nu ska jag sova, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar