söndag 30 maj 2010

Strumpor

Haller pa att stada har och kom bara pa att jag maste skriva ett litet inlagg om strumpor (normalt eller?). Jo inspirationen till detta kommer namligen av att jag igar kopte nya strumpor till mig sjalv nar jag var och shoppade och detta ar nagot jag nastan aldrig har gjort tidigare?!

Hur kommer det sig undrar ni sakert? Jo jag tycker att strumpor kan vara det mest trakiga som finns att investera  pengar i sa jag har liksom aldrig lust. Det brukar vara mamma, och var aven denna gang, som forbarmar sig over mig nar hon halsar pa och ser mina urtvattade strumpor med begynnande hal och da ger mig nagra av sina...

Men denna gang nar hon hade varit har, efter att ha provat hur det kanns att ha helt nya, hela mjuka strumpor pa fotterna sa tog jag faktiskt saken i egna hander och inhandlade hela 5 par till!

Sa efter 29 ar har aven jag kommit till insikten att det faktiskt ar vart pengarna att byta ut sina strumpor ibland. Ja det var bara det jag ville saga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar