måndag 31 maj 2010

So much to say...

...so little time to say it!

Ja så känns det just nu ungefär. Har ett par inlägg som jag vill skriva, ett om mina favoriter just nu och ett annat om de två väldigt goda maträtter som jag har lagat i helgen men jag har ingen tid!

Igår jobbade jag mest hela dagen, förutom tiden då jag tvättade, städade och sorterade... Känner mig som om jag behöver en helgdag till just nu för jag har inte hunnit vila mycket MEN jag hann i alla fall med ALLTING på min todo lista vilket jag är ganska stolt över! :D

Nya listan är mycket kortare:

  • Deklarera
  • Ring lillebror
Det ska jag väl kunna fixa ganska lätt de närmaste dagarna tror jag!

Har massor att göra idag på jobbet och dessutom har jag ett pass med PT inbokat på lunchen och så är det ju bodycombat dag, måste alltså se till att komma iväg i skapligt tid så det är bäst jag hoppar in i duschen nu.

Återkommer senare hoppas jag!
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar