fredag 14 maj 2010

Ledig dag i Antibes och filmfestival

Det känns ovanligt att ha två lediga dagar mitt i veckan fast jag inte är bortrest. Brukar nästan aldrig vara här hemma när jag har semester utan det blir alltid olika resor. Känns dock rätt skönt och avkopplande!

Igår tog vi det väldigt lugnt. Blev en sväng på stranden och mamma badade (men det var KALLT i vattnet så jag tänker INTE bada än) och sedan åt vi lunch på en mysig uteservering i Antibes. Kvällen spenderades hemma då jag var jättetrött! Klockan 11 gick jag och la mig...

Idag har jag hunnit med en 32 minuters joggingtur (tungt idag!) och nu ska vi ut och köpa lite bröd till frukosten (fast jag tänker nog äta havregrynsgröt, finns inget som är godare än det). Det blir nog en tur till stranden idag också och sen ska vi ge oss iväg till Cannes för att mingla med stjärnorna på filmfestivalen :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar