måndag 10 maj 2010

Veckans träning v.18

Den här veckan blev lite annorlunda då jag inte hade tid att gå till gymmet i början av veckan. Var dock ganska roligt att variera sig lite :)

Måndag: Löpning 4,8 km, 30 minuter (morgon)
Tisdag: Mage 10 minuter, Ben + axlar 1 timme
Onsdag: Löpning 4,8 km 32 minuter (morgon)
Torsdag: Bodypump 45 minuter, Mage 15 minuter
Fredag: Promenad 6 km, 50 minuter (morgon), rygg 30 minuter
Lördag: Bodycombat 1 timme, Bodypump 1 timme
Söndag: VILA

Idag har jag haft ett pass med personliga tränaren och vi har ändrat programmet något så att det är lite färre repetitioner med tyngre vikter, roligt!

2 kommentarer:

  1. Mycket träning blir det! Själv så har jag kommit av mig helt efter förkylning och diverse.... svårt komma iväg fram mot åtta då jag kommit hem och ätit äntligen.Nu är i alla fall köket nästan(!!!!!) klart. Snart Rom-ska bli kul. Kramar pappa

    SvaraRadera
  2. Ja jag går alltid antingen på lunchen eller direkt efter jobbet. Om jag åkte hem först skulle det vara lite segt att ge sig iväg igen.

    Har sett bilderna på köket, ser jättefint ut!

    kramar

    SvaraRadera