fredag 28 maj 2010

To do lista inför helgen

Känns som om jag inte riktigt har full koll på allting som händer just nu, är så mycket på gång liksom. Därför känns det skönt att jag faktiskt inte har några speciella planer inför helgen, den ska istället användas till att ta det lugnt samt att göra sådana där nyttiga saker som man måste göra ibland. Detta är vad jag bör hinna med:

Edit: Har hunnit med en del nu
Edit 2: Not bad, hann med allting!
  • Städa
  • Tvätta
  • Vika kläder (för just nu är allt så skrynkligt när jag ska ta det på morgonen och så hinner jag inte stryka då vilket leder till att jag inte har något alls att ta på mig...)
  • Köpa present
  • Köpa en kostym (detta är önsketänkande, men i alla fall köpa något som jag kan ha på mig under vårt work event nästa vecka) - Kavaj blev det men räcker då jag har svarta byxor
  • Köpa lite andra jobbkläder, speciellt t-shirtar - Failure, fanns ingenting... men blev ett par inte jobb linnen plus en klänning :)
  • Kopa mascara
  • Lämna tillbaka mammas kavaj
  • Planera maten inför nästa vecka då lillebror kommer
  • Köpa maten inför nästa vecka då lillebror kommer 
  • Träna (of course!) Vet inte om jag ska stryka den än, kanske blir en gång till men har hunnit med bodycombat och bodypump
  • Göra klart min jobbpresentation (urk...) - Har tagit HELA dagen, klockan ar nu Fem!!! Men det ar nastan klart nu i alla fall...
  • Sortera papper (lägsta prioritet)
  • Och ta det lite lugnt tillsammans med pojkvännen också

Åh vad intressant det här var att veta för er eller hur? ;) Nej men allting kan inte vara intressant i livet så är det. Jag utvärderar efter helgen för att se vad jag hann.

Nu är det dags att dra till jobbet. En 30 minuters morgonpromenad har jag faktiskt redan hunnit med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar