söndag 16 maj 2010

bokat och klart!

Det är ont om uppdateringar just nu för jag har fullt upp med att umgås med mamma, lovar dock att lägga in lite bilder snart. Dagen idag har bestått av:

  • 1,5 timmars morgonpromenad i solskenet med mamma
  • 3 timmar på stranden, sommarvärme!
  • bokning av sommarens semester i Spanien som jag och mamma ska åka på i slutet av Juli. 
Supereffektiva var vi i semesterbokandet och lyckades boka både hotell och flygbiljett till mamma på bara ett par timmar! Tossa de Mar blir det i fem dagar, sen ska jag även försöka hitta ett prisvärt hotell i Barcelona för ett par nätter men där ska jag ta lite hjälp av min Katalanska vänner tror jag :)

Nu har jag satt igång med matlagningen. Ska försöka mig på Kycklinggryta med chevre och citron och till det ska vi dricka ett gott vin.

kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar