tisdag 25 maj 2010

Veckans träning v.20

Det här blev en konstig vecka. Jag har känslan av att jag har tränat jättelite vilket väl inte är riktigt sant. Blev dock mindre än vanligt och inte så mycket gymträning och på grund av att jag nu är sjuk ser det väl tyvärr ut som om det kommer fortsätta så den här veckan också :(

Måndag: Rygg, armar, axlar (morgon, 1 timme)
Tisdag: Löpning 4,8 km 30 minuter
Onsdag: Morgonpromenad 30 minuter, Bodycombat 1 timme
Torsdag: Morgonpromendad 55 minuter, Bodypump 45 minuter, 15 minuter mage, 5 minuter axlar
Fredag: VILA
Lördag: Bodycombat 1 timme
Söndag: VILA

Benträningen hanns inte alls med. Är riktigt sugen på att träna ben speciellt då jag verkligen märkte att jag blivit starkare på senaste bodypump passet! Men men, så fort jag blir frisk bär det av till gymmet! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar