onsdag 19 maj 2010

Nyss hemkommen...

...är jag från en trevlig kvällsapero med the girls på Hs terass, mysigt och gott!

Dagen i övrigt har varit en väldigt vanlig onsdag. Började med en kort morgonpromenad på 30 minuter då jag sov lite länge. Lunchen bjöd på body combat som vanligt, måste dock erkänna att jag inte tycker så mycket om koreografin som är just nu så det var inte (!?) jätteroligt... På eftermiddagen var det fullt upp på jobbet och jag åkte inte hemåt förrän framåt halv åtta. Lärde mig dock igår att så här på sommaren är det så SJUKT mycket trafik för att ta sig in i Antibes på kvällen så det är ingen ide att försöka ta sig hem så mycket tidigare, då slösar man bara bort tiden i en bilkö istället...

Nej nu ska jag sova så får vi se om jag orkar ta mig upp lite tidigare på promenad imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar