söndag 9 maj 2010

Migrän?

Har egentligen en massa att uppdatera med eftersom jag inte skrev något igår men tror inte det är en så bra ide att göra det just nu. Tror jag precis har haft ett litet migränanfall nämligen.

Satt och letade recept på datorn och upptäckte plötsligt att jag hade svårt att läsa. Det var som om en fläck i vänster synfält inte fanns, ord bara försvann och jag kunde endast fokusera rakt fram och till vänster. Usch ganska läskigt var det. Gick och la mig och det fortsatte att bara flimra på höger sida under ca 30 minuter. Nu är det normalt igen men har en dov huvudvärk. Ska ta det lite lugnt och äta frukost nu så hoppas jag att jag mår bättre senare.

kram

2 kommentarer:

  1. Definitivt migrän!!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. OK det var ju bra att det bara var det då! Kramar

    SvaraRadera