torsdag 20 maj 2010

Kan jag få lite extra tid tack?

Jag får inte tiden att räcka till för allt jag vill/måste göra och det är JOBBIGT!

Hur gör man för att hinna med att umgås med både pojkvän och vänner samtidigt som man ska träna och jobba samt göra allt sånt där vardagstråk? Jag har prioriterat träningen nu ganska länge för att jag mår så bra av det både psykiskt och fysiskt men jag märker mer och mer att de andra delarna i mitt liv blir lidande... Så jag vet inte hur jag ska göra? Försöker gå upp tidigt och lägga mig sent men resultatet blir ju att jag blir jättetrött istället så det funkar inte i längden. 

Känner mig lite nere idag så ser nog allt från ett lite negativt perspektiv. Just nu känns det som om jag försöker hinna med allt men eftersom jag är så upptagen med mitt planerande så glömmer jag bort att njuta av det jag faktiskt gör. Känns som om allting blir lite halvdant och jag inte hinner med någon eller något ordentligt :(

Nej det här blev väldigt negativt. Det positiva är ju att jag har en massa saker att göra som jag tycker är roligt och det är ju bättre än att inte ha något att göra i alla fall! :)  Måste bara försöka få lite mer struktur och rutin på det hela. 

Och ja förstås om det är någon som har något smart tips så mottages det mer än gärna!
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar